Метавсесвіт Та Соціальні Медіа: Нові Горизонти Віртуального Спілкування

МЕТАВСЕСВІТ ТА СОЦІАЛЬНІ МЕДІА

Метавсесвіт приносить нову епоху Інтернету. Однак концепція Метавсесвіту не нова. Термін був введений Нілом Стівенсоном, автором, який вперше використав фразу «Метавсесвіт» у 1992 році в романі «Снігова катастрофа». У романі описано, як люди використовують віртуальні аватари для знайомства в середовищах і 3-D моделях. Сьогодні Metaverse створює нові можливості, ризики та виклики для маркетологів, інвесторів та інших.

Зміна назви Facebook на Meta перетворює її з гіганта соціальних мереж на багатогранний конгломерат. Meta оголосила, що продовжуватиме досягати своїх основних цілей у Metaverse. У двох словах, Meta в соціальних мережах створює соціальну мережу з підтримкою VR. Що це означає для індустрії соціальних мереж? Чи означає це, що існують нові можливості для платформ соціальних мереж, які вже успішно працюють у Метавсесвіті? Або з’являться нові гравці, які зможуть створювати інноваційні метавсесвітні соціальні мережі?

Ця стаття є вичерпним посібником для пояснення Metaverse та впливу Metaverse у соціальних мережах.

  • Що таке Metaverse?
  • Як працює Metaverse?
  • Які технології використовуються в Metaverse?
  • Метавсесвіт і соціальні мережі
  • Переваги Metaverse для соціальних мереж
  • Чи захопить Metaverse соціальні мережі?
  • Що таке Metaverse?

Метавсесвіт — це віртуальний відкритий простір, який поєднує цифрову та фізичну реальність. Він стійкий фізично та пропонує покращений досвід занурення. Це дозволяє виконувати дії, які виконуються ізольовано (наприклад, купівля цифрової землі, будівництво віртуальних будинків або участь у віртуальному соціальному досвіді). Метавсесвіт зрештою стане домом для цих видів діяльності. Таким чином, він не залежить від пристрою і не контролюється одним постачальником. Це віртуальна економіка, яка працює незалежно від будь-якого постачальника.

Метавсесвіт — це Інтернет, який існує сьогодні; але тривимірний, захоплюючий і досвідчений. Він інтегрує доповнену реальність із віртуальним світом. Це означає, що користувачі Інтернету зможуть не тільки переглядати вміст на екрані в двох вимірах, але також зможуть переглядати його в 3D за допомогою гарнітури VR (віртуальної реальності). Користувачі могли, наприклад, робити покупки у віртуальному торговому центрі зі своїх домівок і купувати товари таких брендів, як Gucci та Adidas.

Користувач також може відвідати такий захід, як Metaverse Fashion Week, і вирішити побудувати будинок для здачі в оренду або відкрити магазин, який продає продукти електронної комерції. Ці віртуальні світи дозволяють користувачам купувати та продавати товари, використовуючи як взаємозамінні, так і незамінні токени (NFT), а транзакції реєструються в блокчейні.

Метавсесвіт — це поєднання багатьох трендів і технологій. Деякі з них включають:

  • Доповнена реальність (AR)
  • Віртуальна реальність (VR)
  • Інтернет речей
  • AR хмара
  • Штучний інтелект (AI)
  • Блокчейн
  • Криптовалюта
  • Незамінні токени (NFT)
  • Просторові технології
  • Накладні дисплеї (HMD)

Наразі існує чотири основні світи метавсесвіту:

  • Децентраленд
  • CryptoVoxels

Але завжди з’являються нові метавсесвіти, які можуть створити як можливості, так і загрози. Decentraland може похвалитися приблизно 300 000 активними користувачами щомісяця, тоді як Sandbox може похвалитися 500 000 активними користувачами щомісяця. Обидва залучили значний приплив капіталу та інтерес.

Як працює Metaverse?

Джон Радофф, романіст, підприємець і дизайнер ігор, запропонував семирівневу концептуальну структуру, яка визначала б ланцюжок створення вартості Metaverse.

Метавсесвіт складається з семи шарів відповідно до структури.

  • Досвід
  • Відкриття
  • Економіка творця
  • Просторові обчислення
  • Децентралізація
  • Людський інтерфейс
  • Інфраструктура
  • Розглянемо кожен з них нижче.
  • Досвід

Метавсесвіт запропонує нам безліч тривимірних (3D) і двовимірних (2D) досвідів, які ми зараз не можемо відчути.

Відкриття

Екологія Метавсесвіту продовжує мати як вхідні, так і вихідні системи виявлення. Вхідне відкриття – це коли люди активно шукають інформацію. Вихідний маркетинг надсилає повідомлення людям, незалежно від того, чи запитували вони їх.

Економіка творця

Для проектування та створення інструментів творцям попередніх інтернет-версій потрібні були знання програмування. Однак фреймворки веб-додатків дають змогу створювати веб-додатки без програмування. Цікаво, що кількість веб-творців стрімко зростає.

Просторові обчислення

Просторові обчислення поєднують AR і VR, і технологія HoloLens від Microsoft є чудовим прикладом цієї технології. Якщо ви ще не можете придбати Hololens, подумайте про використання фільтрів обличчя в Instagram для просторових обчислень.

Децентралізація

Розподілена обчислювальна екосистема та мікросервіси дозволяють розробникам використовувати онлайн-можливості. Децентралізований Metaverse має одну ключову особливість: усі активи та дії користувачів записуються в Blockchains. Транзакції незворотні, і кожен може їх побачити. Це дозволяє користувачам створювати свої аватари та монетизувати їх у Metaverse.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top