Роль штучного інтелекту в галузі розваг

Яке застосування штучного інтелекту в розвагах і медіа?

За останні кілька років ми стали свідками стрімкого зростання штучного інтелекту по всьому світу та його впливу на життя та роботу людини, особливо коли ми стоїмо на порозі цифрової трансформації та Четвертої промислової революції. Це вже не модне слово, а тепер нова реальність, точніше, майбутнє технологій, а незабаром і всього іншого. Як ми можемо бути настільки впевнені в цьому? Частково це пов’язано з тим, що технологія штучного інтелекту настільки розвинулася та змінилася, що ми навряд чи усвідомлюємо, що вона процвітає в різних галузях. Як правило, штучний інтелект походить з ІТ-індустрії, і він був використаний у розробці програмного забезпечення, а пізніше в освіті, охороні здоров’я, підборі персоналу, електронній комерції, кібербезпеці, забезпеченні якості тощо. Індустрія ЗМІ та розваг не є винятком.

Що спадає вам на думку першим, коли вас запитують про програми ШІ? Секундочку, автоматизуйте нудні, повторювані завдання? Це правда, але недостатньо, тому що ШІ здатний на багато більше, ніж це. Потенціал штучного інтелекту безмежний, і він може гнучко змінюватися та ставати сумісним із сферою застосування та завданнями, які він ставить. Отже, не дивно бачити, що він торкається сфери творчості.

У медіа та розважальному просторі машинне навчання та технології на основі ШІ незабаром зайняли міцні позиції. Подібно до того, як наша повсякденна діяльність, від дрібниць до великих угод, поступово переплітається з роботами; ШІ домінує в широкому спектрі діяльності в медіа та розважальному бізнесі. І його застосування з часом стає все більш досконалим. Очікується, що до 2023 року глобальний AI у медіа та секторі розваг досягне 8,4 мільярда доларів. Це означає, що значна кількість медіа та розважальних компаній використовують ті чи інші технології та рішення ШІ, і незабаром ми дізнаємося про це:

Як штучний інтелект розширює можливості ЗМІ

У медіаіндустрії штучний інтелект відіграє незамінний засіб для прискорення автоматизації робочого процесу, персоналізації та маркетингу. Медіакомпанії використовують переваги штучного інтелекту, щоб оптимізувати свою діяльність на різних фронтах в обмін на зниження операційних витрат і підвищення продуктивності та прибутку.

Автоматизоване створення контенту

Очевидно, що штучний інтелект змінив спосіб, у який медіаплатформи створюють контент і взаємодіють зі своєю аудиторією. Найпомітніше те, що розвиток обчислювального інтелекту проклав шлях для появи багатьох інструментів, які використовують методи ШІ для створення аудіо, письмового та візуального вмісту. Використовуючи обробку природної мови (NLP) і аналіз тексту, системи ШІ можна використовувати для швидкого створення вмісту для веб-сайтів, новин, публікацій у блогах і будь-яких онлайн-платформ. Ця технологія на основі штучного інтелекту дозволяє медіакомпаніям створювати контент набагато швидше, зменшуючи потребу в ручній праці. Це дуже зручно, коли йдеться про масове виробництво; однак це не обов’язково означає, що автори ШІ завжди створюють високоякісний контент, як це роблять люди. Тому створення контенту за допомогою штучного інтелекту слід належним чином поєднувати з авторами-людьми.

Персоналізований досвід користувача

Практично неможливо створити персоналізований контент і рекомендації для кожного користувача до впровадження ШІ. Сьогодні соціальні медіа-платформи, такі як Facebook, Instagram, Twitter тощо, використовують методи машинного навчання та мережі глибокого навчання для вивчення ефективності та демографічних показників кожної людини. На основі поведінки користувачів медіакомпанії отримують глибоке розуміння вподобань та інтересів користувачів, що дозволяє їм точніше рекомендувати вміст, таким чином підвищуючи рівень відвідування та залучення, а також створюючи базу користувачів.

Ця програма ідеально підходить не лише для ЗМІ, а й для електронної комерції, оскільки платформи електронної комісії можуть якимось чином «читати думки людей» і звертатися до них, пропонуючи орієнтовані на клієнта пропозиції щодо продуктів або послуг. Таким чином, за допомогою алгоритмів штучного інтелекту підприємства електронної комунікації можуть значно збільшити продажі, роблячи роботу кожного клієнта унікальною та ідеально приємною.

ШІ також допомагає обмежити доступ до невідповідного контенту за віком користувача. За допомогою оцінок за категоріями аудиторії мовники можуть фільтрувати такий вміст від перегляду особами, які не належать до стандартного віку перегляду. Це перевага як для платформ, так і для глядачів, оскільки допомагає захистити молодь від перегляду образливого матеріалу.

Виявлення порушення авторських прав

Вибух соціальних медіа приніс із собою порушення авторських прав, що є великою проблемою як для ЗМІ, так і для музичної індустрії. На цьому етапі ШІ допомагає виявляти та запобігати порушенням авторських прав. До вашої інформації, YouTube – найбільша та найпопулярніша платформа потокового відео в світі – використовує технологію машинного навчання Google для контролю за авторським правом. Окрім проблем з авторським правом, музичні онлайн-платформи, такі як Spotify, Pandora та Apple Music використовують рішення на основі штучного інтелекту, щоб надавати своїм користувачам кращий сервіс і безпроблемну музику. Або потокові сервіси, як-от Netflix, Hulu, Disney+ тощо, також мають допомогу штучного інтелекту для покращення якості потокового передавання та персоналізованих рекомендацій щодо вмісту.

Крім того, очевидно, що зараз людей легше заплутати інформацією, ніж будь-коли раніше, оскільки все поширюється миттєво, включаючи неправдиві чи фейкові новини. І в таку інформаційно-вибухову епоху, як сьогодні, багато веб-сайтів охоче публікують і поширюють неперевірену інформацію, якщо вона здатна привернути величезну увагу. Ось чому існує тверде переконання, що ШІ може бути «потужною зброєю» для боротьби з фейковими новинами; однак, на жаль, виявляється скептичним.

Прогнозна аналітика

Вгадай що? AI може оптимізувати маркетингові зусилля. Прогнозний аналіз на основі штучного інтелекту можна використовувати для аналізу минулих даних і отримання уявлення про майбутні тенденції вірусного медіаконтенту. За допомогою комп’ютерного зору та цінних ідей у своїх руках маркетологи можуть створювати кращий онлайн-контент, легко визначати цільову аудиторію та розробляти онлайн-рекламу, яка з більшою ймовірністю призведе до конверсії. Штучний інтелект тепер може підтримувати пошукову оптимізацію не тільки в рекламних цілях, але й допомагає створювати цільовий вміст, а й покращувати пошукову оптимізацію для максимального охоплення та залучення користувачів.

Окрім цих додатків, штучний інтелект має величезний вплив на багато інших видів діяльності, таких як чат-боти, обслуговування клієнтів і віртуальні помічники.

Зростаюча роль штучного інтелекту в бізнесі розваг

Роль штучного інтелекту в розвагах на перший погляд здається невизначеною, але це не означає, що ні. Насправді технологія ШІ вже використовується різними способами в індустрії розваг.

Виробництво фільмів

Штучний інтелект давно став вічним джерелом натхнення для багатьох відомих науково-фантастичних фільмів, таких як «Термінатор», «Месники Marvel: Ера Альтрона», «Волл-І» та багатьох інших. Але ви коли-небудь уявляли, що штучний інтелект одного разу вийде зі сцени і зніме фільми? Ця реальність ніколи не буває надто далекою. Насправді штучний інтелект був задіяний у виробництві фільмів одного разу в 2016 році, коли IBM Watson використала технологію штучного інтелекту, щоб створити перший у світі трейлер фільму «Морган» від Fox. Це був час, коли Фокс хотів вразити глядачів і тримати їх на межі своїх місць страхітливим трейлером, створеним за допомогою штучного інтелекту. І, схоже, їм це вдалося. Ця віха ШІ в кіноіндустрії сформувала непередбачуване, але багатообіцяюче майбутнє, в якому штучний інтелект виконуватиме більше різних допоміжних ролей у створенні фільмів і навіть музичних відео або реаліті-шоу, починаючи від написання сценаріїв, планування, монтажу та навіть зйомки. Як правило, на розробку CGI, яка широко використовується в кіноіндустрії, великий вплив зробив штучний інтелект.

Розробка гри

Говорячи про штучний інтелект в іграх, ми згадуємо чуйні та адаптивні відеоігри. Інтерактивний досвід на основі штучного інтелекту зазвичай використовується в іграх через NPC (персонажі, які не є гравцями). За допомогою цієї технології NPC можуть думати та діяти відповідно до поведінки гравців. Навіть краще, вони можуть передбачити, що гравці збираються робити далі, аналізуючи їхні попередні дії. Коротше кажучи, штучний інтелект з’являється у відеоіграх, щоб зробити нереалістичне ігрове середовище яскравим. Разом із віртуальною реальністю (VR) і доповненою реальністю (AR) штучний інтелект може розширити світ ігор за допомогою творчих і захоплюючих вражень.

Виробництво музики

Технології на основі штучного інтелекту також торкаються сфери виробництва музики. Від компіляторів штучного інтелекту для створення оригінальних композицій до інтелектуального вокального синтезу із застосуванням технологій розпізнавання голосу або навіть штучних композиторів, якими можуть користуватися люди без музичного досвіду, але мають деякі базові уявлення про створення музики, усе це показало величезний потенціал ШІ в музична індустрія. Люди навіть починають замислюватися про порушення авторських прав на музичний контент, створений ШІ. Крім того, зростає кількість інструментів озвучування на основі ШІ.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top