Розвиток космічної індустрії та її перспективи

Космічна галузь зараз і в майбутньому

Освоєння космосу – це вже не мрія, а мета

Коли ми народилися, це все ще був світ коміксів і фільмів, але через 20 років бізнес і життя будуть більше пов’язані з космосом.

2040 рік має стати роком, коли кожен матиме доступ до космосу.

Робота в космонавтиці все ще може здаватися мені далекою, але це вже не так.

У 2015 році, коли наш генеральний директор, пан Хатада, почав працювати в Кабінеті міністрів, щоб сприяти приватному космічному бізнесу, в Японії було лише близько 10 компаній, але станом на 2023 рік у космічній галузі налічується понад 70 венчурних компаній, які займаються різними видами діяльності. підприємства, що використовують космос.

1. Перевезення людей і вантажів

Багато компаній не розголошують розробку та початкову вартість транспортних систем. Вартість розробки ракети становить понад 200 мільярдів, що дорівнює або перевищує вартість ракети-носія. В Японії JAXA розробляє ракету-носій Epsilon і базові ракети-носії H2 і H3, але в майбутньому очікується, що приватні компанії візьмуть на себе лідерство в розробці ракет-носіїв, які будуть перевозити людей і вантажі на високих частотах.

2. Використання технології супутникової передачі даних

Цей бізнес використовує дані, отримані із запущених супутників, для надання різноманітних послуг. Знайомі приклади включають супутники позиціонування, такі як GPS, супутники спостереження, такі як метеорологічний супутник Himawari, а також супутникові послуги зв’язку та відео. У сфері телекомунікацій підключення Wi-Fi у літаках тепер можливо завдяки наявності супутникового Інтернету.

3. Будувати та експлуатувати інфраструктуру

Існує «утилізація наземної системи», яка керує та експлуатує запущені супутники, і «служби космічної орбіти», яка виконує технічне обслуговування та утилізацію відходів після запуску.

4. Космічна подорож/Іміграція/Перебування в космосі

є жвавим за кордоном і, за прогнозами, коштуватиме 14 мільярдів доларів до 2028 року; у 2023 році очікується, що SpaceX запустить місячний тур; у 2026 році очікується, що SpaceX запустить місячний тур; у 2027 році очікується, що SpaceX запустить місячний тур; у 2028 році очікується, що SpaceX запустить місячний тур; Очікується, що в 2029 році SpaceX запустить подорож до Місяця.

5. Розвідка та розробка ресурсів

Існує два типи бізнесу з розвідки та розробки ресурсів, які необхідні для просування в космос: дослідження космосу людиною та дослідження космосу за допомогою космічних кораблів. Порівняно з іншими видами космічного бізнесу, бізнес з розвідки та розробки ресурсів має багато технічних проблем і його важко монетизувати.

6. Інші

・Спостереження та утилізація космічних відходів

・Бізнес з використання простору

・Бізнес космічного страхування тощо.

У 20-му столітті більшість космічної діяльності здійснювалася під керівництвом урядових установ і проводилася під назвою дослідження космосу як бізнес, який підтримувався урядом. Очікування щодо майбутнього космічної галузі стають ще більшими.

Перевезення людей і вантажів у космос має важливе значення для приватних компаній для ведення бізнесу, який використовує сам космос, наприклад для компаній, які здійснюють космічні подорожі, міграцію та перебування, а також для компаній, які досліджують Місяць і Марс і розробляють ресурси.

Насправді кількість компаній, які прагнуть комерціалізувати космічний транспорт, невелика, і за 20 років не відбулося жодного серйозного нововведення.

Причина в тому, що це складніше, ніж інші сфери, вимагає високих технологій і фінансових ресурсів.

У Сполучених Штатах приватні компанії відкривають транспортний ринок у співпраці з NASA, а в Японії у звіті Дослідницької групи дорожньої карти Міністерства освіти, культури, спорту, науки та технологій (MEXT) від липня 2022 року зазначено, що майбутні космічні транспортні системи потребують які будуть розроблені спільно державним і приватним секторами. Комплексна система, яка забезпечує різке зниження витрат (приблизно 1/10 від ракети H3), є незамінною, і в майбутньому очікується великий приватний попит.

За даними Ради з сприяння комерціалізації космічних перевезень приватним сектором, JAXA має на меті створити бізнес-систему, зосереджену на приватному секторі, звузити необхідні елементарні технології приблизно до 2025 року та досягти приватного на початку 2030-х років, і JAXA надасть необхідну підтримку шляхом діалогу на основі бізнес-плану приватного сектора.

Також розглядається можливість поетапної демонстрації технологій для підтримки розбудови потенціалу приватного сектору за допомогою етапних платежів і опорної оренди.

Ми віримо, що подальші технологічні інновації в галузі космічного транспорту є ключем до створення світу, в якому бізнес і життя в космосі стають доступнішими.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top